Najčešća pitanja | NIKKU

Najčešća pitanja

1. Pronađite željene proizvode, odaberite količinu i kliknite na dugme DODAJ U KORPU.


2. Nakon što završite sa odabirom, klikom na MOJU KORPU u gornjem desnom uglu ekrana otvoriće se stranica za pregled sa popisom svih izabranih stavki. Popunite prazna polja adresom na koju želite da se isporučuju predmeti.


3. Izaberite način plaćanja i ako želite da napravite neke posebne napomene, možete ih uneti u polje za komentare.


4. Kliknite POTVRDI da biste potvrdili narudžbinu.


5. Na e-adresu koju ste naveli dobićete e-poruku sa potvrdom, kao i sva dalja obaveštenja o vašoj porudžbini.

Dostavu vrši kurirska služba Post Express. Dostava je besplatna i može stići na kućnu adresu bilo gde u Republici Srbiji.

Kada primimo i obradimo Vašu porudžbinu, roba će Vam biti isporučena u roku od 48h. Sve narudžbine izvršene tokom vikenda biće obrađene prvog radnog dana naredne nedelje.

  • Pouzećem

  • Plaćanje karticama

  • Plaćanje u pošti ili banci

Moguće je zameniti za drugi ili isti artikl druge veličine. Pored vraćenog artikla potrebno je dostaviti i odštampani i popunjeni obrazac za otkaz ugovora koji dostavljamo prilikom isporuke paketa.

Možete da uređujete svoje podatke kada se prijavite na našu web stranicu koristeći svoje korisničko ime i lozinku za pristup stranici Moj profil. Ovde možete da uređujete i druge lične podatke, pregledate porudžbine, njihov status i omiljene proizvode.
Ako ste kupili kao „gost“, tj. niste registrovani na našoj web lokaciji, kontaktirajte nas na office@nikku.rs ili na 064 / 1009-177 čim primetite grešku.

Ako želite da promenite porudžbinu, kontaktirajte nas što je pre moguće na office@nikku.rs ili na 064 / 1009-177. Moraćete da navedete broj porudžbine koji se nalazi u e-poruci o potvrdi narudžbine koju ste dobili ili u Moj profil ako ste registrovani korisnik naše Internet prodavnice.